Chia Puding

Chia Puding

Od: Whole Foods Market®

Na noc namočené chia semiačka sa premenia na jednoduchý puding skvelý na raňajky, ktorý sa podobá na tapiocu.

Prísady

  • 2/3 hrnčeka chia semiačok
  • 2 hrnčeky nesladeného sójového, mandľového alebo ryžového mlieka
  • 1/2 ČL čistého vanilkového extraktu
  • 2 PL ríbezlí alebo nakrájaných sušených fíg alebo datlí
  • 2 PL nesladených kokosových lupienok

Postup

Vložte chia semiačka, mandľové mlieko a vanilku do litrového skleneného pohára s vekom. Utesnite veko a dôkladne pretrepte obsah pohára, aby sa všetko premiešalo. Prípadne v miske zmiešajte semiačka, mandľové mlieko a vanilku. Cez noc nechajte v chladničke. Pred servírovaním dôkladne premiešajte. Servírujte do misiek a na vrch pridajte ovocie a kokos.

Nutričné informácie

6 porcií, bez mliečnych produktov, bez gluténu, raw, vegánske, vegetariánske, veľké množstvo vlákniny, bez pšenice.

Na porciu: 280 kalórií (70 z tuku), 7g celkového tuku, 1,5g nasýteného tuku, 0mg cholesterolu, 200mg sodíka, 49g karbohydrátov (7g vlákniny, 7g cukru), 3g proteínu

Poznámka: Ponúkli sme Vám mimoriadnu stravu a nutričné informácie pre vzdelávacie účely. Ale majte na pamäti — sme kuchári, nie doktori! Mali by ste nasledovať rady svojho poskytovateľa zdravotnej starostlivosti. A keďže sa zloženia výrobkov menia, skontrolujte etikety na výrobkoch pre najnovšie informácie o ingredienciách.

Ak sa chcete dozvedieť viac o zdravých tipoch na jedenie, získať stovky receptov, tehniky varenia, plány jedál a viac, navštívte Whole Foods Market – Zdravé stravovacie zdroje.